Bankier.pl w sieci Business Ad Network

Serwis Bankier.pl (Grupa Allegro), jeden z największych polskich portali finansowych, dołączył do sieci wydawniczej Business Ad Network. Uwzględniając partnerstwo z Bankier.pl, sieć Business Ad Network jest obecnie największym podmiotem reklamowym w kategorii biznes* w polskim internecie.

- Strategia Business Ad Network przewiduje skupianie w ofercie sieci wiodących serwisów premium. Cieszące się dużą renomą na rynku serwisy Bankiera uzupełniają naszą gamę witryn. Możemy oferować jeszcze większy zasięg reklam przy jakościowych treściach w grupie biznes - mówi Tomasz Pudlis, prezes sieci Business Ad Network (BAN).

- Na tym etapie rozwoju naszej firmy, uwzględniając kwestie sprzedażowe i inne, współpraca z siecią wydawniczą Business Ad Network okazała się najkorzystniejsza - mówi Joanna Kuzdak, dyrektor zarządzający serwisu Bankier.pl.

W ramach współpracy z Bankier.pl sieć Business Ad Network świadczy usługi w zakresie pozyskiwania i realizacji kampanii reklamowych dla serwisów tematycznych: Bankier.pl, Bankier.TV, PRNews.pl, Eurobankier.pl, Ecommerce.edu.pl.

Business Ad Network to działająca od końca 2009 roku sieć reklamy internetowej w serwisach premium, która należy do Grupy Money i Agory SA. BAN realizuje działania marketingowe na ponad 20 serwisach internetowych z jakościowymi treściami, w tym: Money.pl, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.gazeta.pl, ePrawnik.pl, iWoman.pl. W ubiegłym roku do oferty sieci dołączyły serwisy Tokfm.pl, Technologie.gazeta.pl oraz sześć profesjonalnych serwisów prawno-ekonomicznych wydawnictwa C.H. Beck. Sieć BAN skupia w swojej ofercie dwa największe polskie portale ekonomiczne oraz trzy z pierwszej szóstki podmiotów internetowych w kategorii biznes (źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2010).

Bankier.pl, obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Serwis czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Od stycznia 2011 roku serwis Bankier.pl należy do Grupy Allegro.

* W grudniu zasięg sieci BAN wyniósł wśród internautów 34% (źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2010).